Programma Ondersteuner (PMO)– Digitale Voordeur

Nieuws Vacancies Vacatures

Ben jij een echt organisatie- & communicatietalent, ben je hands-on en heb je een hart voor welzijn en zorg? En wil je samen met ons het verschil gaan maken voor de Amsterdammers en professionals? Dan bij jij de professional die we zoeken!

De juiste zorg of hulp vinden op het juiste moment, is voor veel mensen een uitdaging. Professionals weten vaak niet welke hulp er is, bijv, in het welzijnsdomein. En Amsterdammers voelen zich van het kastje naar de muur gestuurd.​ Om vervolgens je verhaal keer op keer te moeten vertellen, en jouw data overal versnipperd is. Zonder jouw complete verhaal (medisch, mentaal en sociaal) kunnen professionals je niet altijd goed helpen. Ondertussen staan toegankelijkheid en betaalbaarheid van zorg onder druk. En dit probleem groeit. Dit moet anders. 

Daarom werken wij samen aan de ontwikkeling van één gezondheidsapp.
Zo kun jij als Amsterdammer snel de hulp vinden die het beste bij jou past en reizen je gezondheidsgegevens met jou mee. Zo kun jij jouw verhaal delen met wie jij wilt. Want zo simpel, toegankelijk en veilig zou het toch gewoon moeten zijn? Voor iedereen. En als zorg- en welzijnsprofessional ontvang je hierdoor mensen met hulpvragen die bij jouw dienstverlening passen. Ook deelt de Amsterdammer vooraf zijn/haar persoonlijke verhaal en heb je een completer beeld. Zo houd jij meer tijd over voor wat echt telt: het leveren van de beste hulp.

We werken samen met een sterk consortium aan DigitaleVoordeur.amsterdam: De Sociale Maatschap, Dock, AHA, Arkin, Levvel, Dynamo, medmij, Gemeente Amsterdam, Amsterdam UMC, Zilveren Kruis en ahti. Een publieke startup opgestart vanuit Amsterdam Health & Technology Institute (ahti). Samen hebben we een gedeelde visie en een ambitieus transformatieplan onderschreven, en zijn we vastberaden deze missie werkelijkheid te maken: zorg & welzijn toegankelijk, betaalbaar en toekomstbestendig te houden, en hiermee bij te dragen aan kansengelijkheid.

Als Programma Ondersteuner speel je een cruciale rol in de ondersteuning, coördinatie en het organiseren van programma activiteiten.

Wat ga jij doen?

  • Organiseren van fysieke en digitale meetings, werksessies, bestuurlijke bijeenkomsten en inspiratie events, bijvoorbeeld met de zorg- en welzijnspartners
  • Ondersteunen in voorbereiding van de interne communicatie binnen het programma (powerpoints, gespreksverslagen, afspraken, actielijsten)
  • Opzetten en organiseren van externe communicatie. Schrijven van website, online nieuwsbrieven, linked-in berichten, de levensverhalen van Amsterdammers en professionals, in samenwerking met een communicatie adviseur

Wat breng jij mee?

  • Organisatietalent: Met minimaal 3-5 jaar werkervaring. Je moet goed zijn in het plannen en organiseren van verschillende soorten bijeenkomsten en evenementen.
  • Communicatievaardigheden: Sterke schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden zijn essentieel, zowel voor interne als externe communicatie.
  • Samenwerken: Ervaring in het werken met diverse teams en partners, vooral in de zorg- en welzijnssector.
  • Technische vaardigheden: Vaardigheid in het gebruik van Microsoft office programma’s, zoals powerpoint, word en teams.
  • Flexibiliteit en aanpassingsvermogen: Je moet goed kunnen omgaan met veranderingen en verschillende taken tegelijkertijd kunnen uitvoeren.
  • Proactief: Zelfstandig kunnen werken en initiatief nemen om problemen op te lossen en projecten vooruit te helpen.

Wat biedt Ahti jou?

  • Een inspirerende werkomgeving: Werken bij ahti en Digitale Voordeur betekent deel uitmaken van een innovatief team dat werkt aan projecten die de zorg & welzijn in Amsterdam en Nederland kunnen verbeteren.
  • Een dynamische functie als Project Management Ondersteuner: Je krijgt de kans om je programmamanagementvaardigheden te ontwikkelen in een snelgroeiende organisatie met veel ruimte voor initiatief en groei.
  • Flexibele werkuren en hybride werken: We bieden je de mogelijkheid om zowel thuis als op ons kantoor in Amsterdam Zuidoost te werken.
  • Een functie als Project Management Ondersteuner: Een marktconform salaris tussen € 3000 – € 5000, o.b.v 40-urige werkweek, afhankelijk van werkervaring; arbeidsovereenkomst voor 24-40 uur per week; startdatum zo snel mogelijk.
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden: een pensioenplan, een collectieve zorgverzekering, opleidingsmogelijkheden, thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding, en een laptop.

Spreekt dit je aan?
Ben jij klaar om samen met ons te innoveren om de zorg en welzijn in Amsterdam digitaal te transformeren? Dan maken we graag kennis met je! Stuur ons een mail (info@ahti.nl) met een korte toelichting met jouw motivatie en een link naar je LinkedIn-profiel/ CV. Als jouw profiel past, plannen we snel een gesprek met je in. Dit kan een telefoongesprek, een Teams-meeting of een live-gesprek met een kop koffie zijn – net wat het beste werkt.

De vacature sluit zodra we een geschikte kandidaat hebben gevonden.

**Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld**